Training
Jouw klanten raken met social media
Als je met social media bezig bent, kun je er ook wel eens moedeloos van worden. Het kost je veel moeite om berichten te maken die de klant raken, resultaten vallen tegen en eigenlijk heb je geen duidelijk doel met social media. Het liefst zou je precies weten wat je de komende tijd kunt posten en je klant raken, waardoor het wel de resultaten oplevert die jij ervan verwacht. Herken jij dit? Heel veel ondernemers worstelen met dezelfde problemen.
Om eindelijk helderheid en een duidelijke lijn in je social media te krijgen, heb ik de training ‘Jouw klanten raken met social media’ ontwikkeld.
Wat levert de training op?
Na de training weet je hoe je jouw klant kunt raken, zodat deze sneller met je wil samenwerken. Je hebt een helder beeld van marketing en hebt genoeg inspiratie om meteen aan de slag te gaan. Je leert een methode om in een korte tijd veel berichten te ontwikkelen, waardoor je veel tijd bespaart.
Hoe werkt het?
De groepstraining wordt gegeven op onze inspirerende locatie in Rijs. Voorafgaand aan de training stel ik je een aantal vragen, zodat ik je gericht advies kan geven tijdens deze dag. Je krijgt een inspiratiesheet, zodat je snel en efficiënt een social media planning kan maken. Ook is er de mogelijkheid om één op één jouw vragen te beantwoorden.
Zou dit een manier zijn die bij je past?
Onderwerpen die aan bod komen:
– Doel van social media
– Klantreis
– Content inspiratie
– Content strategie en planning
Voor wie?
Je bent een deskundige ondernemer en gelooft dat jouw bedrijf kan groeien met de juiste handvaten.
Wil jij jouw (potentiële) klant raken?
Deze training kun je op aanvraag volgen in een groep van minimaal 3 personen. De training wordt gegeven van 14.00 uur – 17.00 uur.
Investering:
€97,-
Training
Jouw klanten raken met social media
Als je met social media bezig bent, kun je er ook wel eens moedeloos van worden. Het kost je veel moeite om berichten te maken die de klant raken, resultaten vallen tegen en eigenlijk heb je geen duidelijk doel met social media. Het liefst zou je precies weten wat je de komende tijd kunt posten en je klant raken, waardoor het wel de resultaten oplevert die jij ervan verwacht. Herken jij dit? Heel veel ondernemers worstelen met dezelfde problemen.
Om eindelijk helderheid en een duidelijke lijn in je social media te krijgen, heb ik de training ‘Jouw klanten raken met social media’ ontwikkeld.
Wat levert de training op?
Na de training weet je hoe je jouw klant kunt raken, zodat deze sneller met je wil samenwerken. Je hebt een helder beeld van marketing en hebt genoeg inspiratie om meteen aan de slag te gaan. Je leert een methode om in een korte tijd veel berichten te ontwikkelen, waardoor je veel tijd bespaart.
Hoe werkt het?
De groepstraining wordt gegeven op onze inspirerende locatie in Rijs. Voorafgaand aan de training stel ik je een aantal vragen, zodat ik je gericht advies kan geven tijdens deze dag. Je krijgt een inspiratiesheet, zodat je snel en efficiënt een social media planning kan maken. Ook is er de mogelijkheid om één op één jouw vragen te beantwoorden.
Zou dit een manier zijn die bij je past?
Onderwerpen die aan bod komen:
– Doel van social media
– Klantreis
– Content inspiratie
– Content strategie en planning
Voor wie?
Je bent een deskundige ondernemer en gelooft dat jouw bedrijf kan groeien met de juiste handvaten.
Wanneer?
Datum volgt (volg onze nieuwsbrief)
14.00-17.00 uur, inloop vanaf 13.45 uur
Investering:
€97,-
Locatie:
Lemon ‘N Salt kantoor
Wil jij jouw (potentiële) klant raken?
Wat klanten zeggen
Ik vind niks aan marketing, maar begrijp wel dat het heel belangrijk is voor je omzet. Je hebt vaak niet in de gaten wat je doelgroep wil weten en dat maakt het lastig. Door zo’n training wordt je geïnspireerd en komen de antwoorden eigenlijk uit je zelf, terwijl je er eerst niet opkwam. Ik vond het lastig wanneer je welke content in moet zetten en wat je dan steeds kunt plaatsen. Je moet even door hebben op welke manier je mensen kunt raken met je content. Ik vind de methode die je aanreikt heel waardevol.
Willie Oosterbaan
de Friese Palingroker
Wat ik vooral fijn vind, omdat ik best wel veel mensen volg die met marketing bezig zijn, dat ik nu alleen met jou contact heb en een programma doorloop. Ik maak dingen in mijn hoofd vaak een stuk moeilijker en jij wist voor mij een duidelijke richting uit te stippelen, waardoor ik nu kan inschatten wat wel en niet belangrijk is. Ik leer het nu in de praktijk in plaats van wat deskundigen online zeggen. De websitescan heeft me een duidelijke richting gegeven over hoe ik mijn marketing vorm kan geven. Top!
Lysbeth Munniksma
Source Events
Voordat ik bij je op kantoor kwam, had ik al heel veel zin om met marketing bezig te gaan! Het was wel een beetje spannend, omdat de wereld nieuw voor mij was. Ik kwam er al snel achter dat we heel veel kennis kunnen delen en mensen kunnen helpen via social media, waardoor we meer betrokkenheid krijgen met onze volgers. Ik heb nu een duidelijk plan en besteed nu ook echt een aantal uren per week structureel aan marketing, omdat ik weet dat het onze praktijk verder helpt. Ik vond de social media training erg inspirerend!
Femmie Geertsma
Fysio-en manuele therapie Rene Geertsma
Wat klanten zeggen
Ik vind niks aan marketing, maar begrijp wel dat het heel belangrijk is voor je omzet. Je hebt vaak niet in de gaten wat je doelgroep wil weten en dat maakt het lastig. Door zo’n training wordt je geïnspireerd en komen de antwoorden eigenlijk uit je zelf, terwijl je er eerst niet opkwam. Ik vond het lastig wanneer je welke content in moet zetten en wat je dan steeds kunt plaatsen. Je moet even door hebben op welke manier je mensen kunt raken met je content. Ik vind de methode die je aanreikt heel waardevol.
Willie Oosterbaan
de Friese Palingroker
Wat ik vooral fijn vind, omdat ik best wel veel mensen volg die met marketing bezig zijn, dat ik nu alleen met jou contact heb en een programma doorloop. Ik maak dingen in mijn hoofd vaak een stuk moeilijker en jij wist voor mij een duidelijke richting uit te stippelen, waardoor ik nu kan inschatten wat wel en niet belangrijk is. Ik leer het nu in de praktijk in plaats van wat deskundigen online zeggen. De websitescan heeft me een duidelijke richting gegeven over hoe ik mijn marketing vorm kan geven. Top!
Lysbeth Munniksma
Source Events
Voordat ik bij je op kantoor kwam, had ik al heel veel zin om met marketing bezig te gaan! Het was wel een beetje spannend, omdat de wereld nieuw voor mij was. Ik kwam er al snel achter dat we heel veel kennis kunnen delen en mensen kunnen helpen via social media, waardoor we meer betrokkenheid krijgen met onze volgers. Ik heb nu een duidelijk plan en besteed nu ook echt een aantal uren per week structureel aan marketing, omdat ik weet dat het onze praktijk verder helpt. Ik vond de social media training erg inspirerend!
Femmie Geertsma
Fysio-en manuele therapie Rene Geertsma
wie ben ik
Ik ben Manita Postma en ik geloof dat iedere ondernemer het in zich heeft om succesvol en gelukkig te zijn. Ondernemers staan er namelijk om bekend dat ze positieve harde werkers zijn en zich vastbijten in problemen die ze willen oplossen. Daar heb ik heel veel bewondering voor. Het doet me pijn als ik zie dat een ondernemer niet de waardering krijgt, die hij of zij verdient. Zien mensen dan niet dat dit een groep is die met tegenwind ook doorzet? Zien mensen dan niet dat dit de echte specialisten zijn die anderen kunnen helpen? Daarom help ik ondernemers hun specialisme goed over te brengen, waardoor ze niet alleen anderen kunnen helpen, maar zelf ook gelukkig zijn.
wie ben ik
Ik ben Manita Postma en ik geloof dat iedere ondernemer het in zich heeft om succesvol en gelukkig te zijn. Ondernemers staan er namelijk om bekend dat ze positieve harde werkers zijn en zich vastbijten in problemen die ze willen oplossen. Daar heb ik heel veel bewondering voor. Het doet me pijn als ik zie dat een ondernemer niet de waardering krijgt, die hij of zij verdient. Zien mensen dan niet dat dit een groep is die met tegenwind ook doorzet? Zien mensen dan niet dat dit de echte specialisten zijn die anderen kunnen helpen? Daarom help ik ondernemers hun specialisme goed over te brengen, waardoor ze niet alleen anderen kunnen helpen, maar zelf ook gelukkig zijn.