TOTAALPAKKET

LA FEMME

Natuurlijk mooi is de boodschap van La Femme. De eigenaresse van La Femme was toe aan een restyle van haar gehele visuele uitstraling. We zijn begonnen met het ontwikkelen van het logo, waar natuurlijk, puur, luxe, frisheid en rust woorden waren die de kern vormen van La Femme. Vanuit deze kern hebben we een logo en huisstijl ontwikkeld.

Samen met een fotograaf en de tekstschrijver hebben we het plaatje af kunnen maken. De huisstijl uit zich onder andere in de door ons ontwikkelde website, cadeaubonnen, briefpapier en visitekaartjes. Ook hebben we de webshop en het bestaande boekingssysteem gekoppeld aan de website. We werken met een WordPress thema waaraan de klant zelf ook gemakkelijk producten kan toevoegen en blogs kan plaatsen e.d.

Om de doelgroep betrokken te houden bij La Femme op social media, hebben we een E-book ontwikkeld, gericht op de social media van La Femme. Het mooie is dat de interieurstylisten ook uit de voeten konden met ons beeldconcept en we samen dus de gehele visuele uitstraling als een beleving naar buiten konden brengen.