Stem je website en aanbod perfect af op
de klant die jou het meest oplevert

De Perfecte klantmatch methode

“Ik dacht dat mijn doelgroep heel breed was, maar die verdieping krijgen in verschillende type mensen, zorgt dat mijn doelgroep ineens heel duidelijk is. Dat maakt schrijven en keuzes maken veel gemakkelijker”.

Erna – Leiderschapscoach

Je behaalt de beste resultaten met je klant

Als iets wat je heel graag wilt uitkomt, voelt het als een overwinning. Eindelijk voor langere tijd in het buitenland verblijven, die kilo’s kwijt zijn of die omzetboost krijgen. Je bent zó dankbaar dat je die mijlpaal hebt bereikt. Het geeft zoveel voldoening. En diegene die jou hierbij heeft geholpen? Die ben je eeuwig dankbaar! Je zult haar jouw hele leven aanbevelen aan anderen.

Het geheim? Deze persoon gaf jou wat je nodig had.

Wat nou als jij écht weet wat jouw ideale klant nodig heeft om de beste resultaten te behalen? Niet zomaar uit de lucht gegrepen of gevraagd aan je klant. Nee, op basis van een persoonlijkheidsmodel uit de psychologie en persoonlijke ontwikkeling. Met de Perfecte Klantmatch methode ontdek je welk klanttype de beste resultaten behaalt, dankzij jouw hulp. En stem je je website op hen af? Dan gaan ze sneller met je in zee!

R

Je krijgt inzicht in 9 verschillende klanttypen en matches, zodat je zelf kunt bepalen welk klanttype je het liefst aantrekt. 

R

Je schrijft veel gemakkelijker en sneller, omdat je precies weet wat jouw perfecte klant nodig heeft.

R

Je voorkomt dat je jouw webteksten keer op keer aanpast, omdat ze steeds niet helemaal kloppen.

“Ik dacht dat mijn doelgroep heel breed was, maar die verdieping krijgen in verschillende type mensen, zorgt dat mijn doelgroep ineens heel duidelijk is. Dat maakt schrijven en keuzes maken veel gemakkelijker”.

Erna – Leiderschapscoach

klantmatch training

Het ene klanttype geeft vrijheid, het andere beperkt je

De stressmomenten waren ontelbaar in de tijd dat ik nog klanten aantrok die totaal niet bij mij pasten. Als communicatieadviseur had ik een basis mensenkennis. Ik wist dat als ik me in mijn teksten en foto’s zou richten op een doelgroep, ik deze zou aantrekken. Dat lukte, maar het waren mensen die zelf lastig in de actiemodus konden komen. De verantwoordelijkheid voor hun bedrijf volledig bij mij neerlegden en me overspoelden met spoedjes. Mijn agenda werd volledig bepaald door mijn klanten en van vrije tijd was weinig sprake. 

Ik besloot me na meerdere mismatches helemaal te verdiepen in de 9 verschillende klanttypen en kwam er al snel achter waarom de voorgaande samenwerkingen stroperig verliepen.

We waren totaal geen match. Door de verschillende typen te leren kennen, kreeg ik al wel meer begrip voor de ander. Toch geloof ik dat als je elkaar voor 80% begrijpt, er betere resultaten worden behaalt. De energie gaat dan naar het bereiken van het doel in plaats van naar irritaties, miscommunicatie en vervelende opmerkingen.

Sinds ik mij richt op het klanttype wat mega goed bij mijn werkwijze, communicatiestijl en karaktereigenschappen past, behalen mijn klanten betere resultaten, heb ik meer energie en ervaar ik veel meer vrijheid.

en zet de eerste stap naar een vrij leven

klantmatch training

Wow je hebt echt 100% gelijk over welke mensen wel
en niet bij me passen.

Ik waardeer dit heel erg en vind het mooi dat je ondernemers deze inzichten geeft. Het helpt me heel erg in de zoektocht naar de juiste doelgroep. Je omschrijft de punten heel helder die ik kan toepassen op m’n website.

Demi – Virtual Assistent

“Het is echt spot on hoe je beschrijft waar ik voor sta. Ik sta hier echt van te kijken. Het is heel herkenbaar, maar toch ook fijn om de bevestiging te krijgen dat dit echt de mensen zijn die veel waarde hechten aan mijn hulp en waar ik me op m’n website op kan richten. Dankjewel voor je kennis!

Bianca – Structuur coach

Een fundering, zonder je te beperken

De Perfecte Klantmatch methode geeft je een stevige fundering in je marketing, zonder je te beperken in je creatieve ideeën. Sterker nog: je zet veel sneller nieuwe plannen op, omdat je precies weet hoe je in je marketing het beste aansluit bij je ideale klant. De slagingskans wordt aanzienlijk vergroot!

Of je nou zelf je teksten schrijft of dit uitbesteedt. Je hebt een mega stevige fundering om herkenbare en nieuwsgierigmakende teksten te schrijven, die motiveren om met jou in zee te gaan.

en voorkom dat je je energie verspilt

“Het is echt spot on hoe je beschrijft waar ik voor sta. Ik sta hier echt van te kijken. Het is heel herkenbaar, maar toch ook fijn om de bevestiging te krijgen dat dit echt de mensen zijn die veel waarde hechten aan mijn hulp en waar ik me op m’n website op kan richten. Dankjewel voor je kennis!

Bianca – Structuur coach

Zal ik jou ook helpen?

Om te ontdekken welk type jou het meeste energie, geld en resultaat oplevert.

Dit is wat je krijgt:

R

Direct toegang tot de training

De training is zo ingericht dat je voorkomt alleen kennis te vergaren en er volgens niets mee te doen. Je gaat in die actiemodus komen om jouw perfecte klantmatch aan te trekken. 

R

Kennismaken met de 9 (high level) klanttypen

Ontdek van welk klanttype jouw hart een sprongetje maakt.

R

De beste matches

Ontdek welke typen matchen en welke snel in elkaars allergiezone zitten en waarom.

R

Fundering voor je aanbod

Het wordt eindelijk duidelijk wat jouw klant echt nodig heeft om de beste resultaten te behalen.

R

Bezwaren wegnemen

Je weet precies welke bezwaren jouw ideale klant heeft en welke je voor hen weg kunt nemen. Want vaak voel je als klant een drempel, die er in de praktijk helemaal niet is. Het is eigenlijk altijd een gebrek aan informatie vanaf jouw kant.

R

Hoe je de beste resultaten behaalt

Ieder type is anders in een samenwerking en heeft verschillende zaken die hem af kunnen leiden van het pad. Jij ondekt welke dat zijn.

R

Actie methode

Je leert hoe je de kortste route neemt bij nieuwe plannen.

Jouw investering: 300 79 euro

De Perfecte Klantmatch Methode

R

Ben jij klaar om potentiële ambassadeurs te helpen die de beste resultaten behalen, dankzij jouw hulp?

R

Wil jij eindelijk de kortste route nemen om de beste klanten aan te trekken?

R

Wil jij jouw energie alleen nog steken in gemotiveerde klanten en in alles waar je mega gelukkig van wordt?

Neem dan vandaag nog het besluit om te werken met mensen die ambassadeur van jouw bedrijf worden en jou de vrijheid gunnen, waar je naar verlangt.

nu nog voor de pilot prijs

“Mijn omzet per klant is meer geworden en ik vind het zelf ook fijner werken, omdat ik nu meer begeleiding bied en betere resultaten behaal met mijn cliënt. Ik merk dat ik minder vragen over de prijs krijg. Voorheen vonden ze de prijs vaak een issue en daar hoor ik nu bijna niets meer over. Mijn dienst wordt meer op waarde ingeschat”.

Rinske – Hormoon- en voedingstherapeut

Veelgestelde vragen

Hoelang krijg ik toegang tot de training?

Je krijgt levenslang toegang tot de training, zodat je af en toe je kennis weer even op kunt frissen. Ik zou je wel aanraden om zo snel mogelijk je marketing op je ideale klant af te stemmen, zodat je er zo snel mogelijk de vruchten van plukt.

Beperkt een keuze voor een type mij in mijn creativiteit?

Eerder dacht ik precies hetzelfde. Nu geeft het me eigenlijk heel veel rust dat ik werk met één klanttype, maar daarbinnen is iedereen natuurlijk ook weer uniek en heeft z’n eigen verlangens en problemen. Ook merk ik dat ik de energie die ik eerder stak in negativiteit nu in mijn creativiteit kan stoppen. Het is ook heel leuk dat mensen enthousiast worden van jouw creatieve ideeën en dat heb je als je een match bent en weet wat diegene echt nodig heeft. 

Mijn VA schrijft mijn teksten, is het dan wel iets voor mij? Ik vind het wel interessant.

Ik zou het iedere ondernemer aanraden om zich te verdiepen in zijn of haar ideale klant. Niet alleen gebruik je deze kennis in je marketing, ook in de samenwerking zelf. Daarnaast kun je jouw VA beter aansturen als je zelf weet voor wie jouw aanbod bedoeld is. 

Ik heb nog geen website, is het al nuttig om hiermee te starten?

Ja zeker, dit is de start van iedere website, marketingcampagne, social media strategie. Iedere marketeer, VA of socialmedia specialist zal je vragen: wat is je doelgroep? En dan kom jij mega beslagen ten ijs. 

Ik heb recent een nieuwe site laten bouwen, is het dan nog relevant?

Als je merkt dat je op dit moment nog klanten aantrekt die niet bij je passen, die je waarde onvoldoende inzien of waar je geen energie meer van krijgt. Dan is deze investering echt de moeite waard. Twijfel je nog? Stuur me dan even een app’je 06 30 77 37 44 en dan check ik je nieuwe website even. Dan denk ik met je mee wat in jouw specifieke situatie de beste keuze is.

Ben jij klaar om te werken met klanten die jou het meest opleveren?

maak het verschil en benut jouw volledige potentieel