over mij

“Vanaf dat moment had ik een duidelijk doel;
ik word ondernemer!”

Ik kom op m’n fiets uit school en hoor de geluiden van het luchtpistool al uit de garage van m’n vader. Ik zeg zoals altijd gedag en vertel hem dat ik ook graag ondernemer wil worden. Hij vertelt me dat het niet altijd de gemakkelijkste weg is, maar dat hij voor geen goud terug zou gaan naar een baas. Vanaf dat moment had ik een duidelijk doel; ik word ondernemer.

Jaren later zit ik op kantoor en ik baal. Mensen vragen mij om in de avonduren een lager tarief te hanteren, ze onderhandelen over de prijs en bepalen mijn aanbod. Ik voel me ongelukkig. Waarom waarderen ze niet wat ik maak? Waarom gunnen ze het mij niet? Ik denk na hoe het zover heeft kunnen komen. Ik heb veel tijd gestoken in social mediaberichten en ik heb een mooie site met een overzichtelijk aanbod. Eerst mopper ik, maar dan hou ik me stil, want eigenlijk weet ik dondersgoed waar het aan ligt. Ik wil het alleen nog niet onder ogen zien. Het was tot dat moment altijd iets wat ik ontweek. Nu mijn omzet er onder leidde, moest ik die drempel over. Ik moest zelf meer op de voorgrond treden en mijn kennis delen. Doordat ik alleen communiceerde wat ik deed, leerden mensen mij niet kennen. Ze wisten daarom ook niet of ik hen kon helpen.

Ik heb de knop omgezet en ben meer van mezelf gaan delen op social media. Het schrijven van blogs heeft me veel positieve reacties opgeleverd. Ik kreeg eindelijk de klanten die mijn waarde wel inzagen en juist graag geholpen werden. Ik heb geïnvesteerd in een businesscoach die mij in korte tijd de handvaten gaf om met een duidelijk aanbod te komen. Ook heb ik geleerd om veel structuur binnen mijn onderneming te krijgen, meer omzet te kunnen genereren en slimme tools in te zetten. Deze kennis deel ik met mijn klanten en ze zijn me daar erg dankbaar voor. Het doet me heel goed dat ik mijn klanten nu zo goed kan helpen en dat ze dat ook zo ervaren. Samen sta je sterker

over mij

“Vanaf dat moment had ik een duidelijk doel;
ik word ondernemer!”

Ik kom op m’n fiets uit school en hoor de geluiden van het luchtpistool al uit de garage van m’n vader. Ik zeg zoals altijd gedag en vertel hem dat ik ook graag ondernemer wil worden. Hij vertelt me dat het niet altijd de gemakkelijkste weg is, maar dat hij voor geen goud terug zou gaan naar een baas. Vanaf dat moment had ik een duidelijk doel; ik word ondernemer.

Jaren later zit ik op kantoor en ik baal. Mensen vragen mij om in de avonduren een lager tarief te hanteren, ze onderhandelen over de prijs en bepalen mijn aanbod. Ik voel me ongelukkig. Waarom waarderen ze niet wat ik maak? Waarom gunnen ze het mij niet? Ik denk na hoe het zover heeft kunnen komen. Ik heb veel tijd gestoken in social mediaberichten en ik heb een mooie site met een overzichtelijk aanbod. Eerst mopper ik, maar dan hou ik me stil, want eigenlijk weet ik dondersgoed waar het aan ligt. Ik wil het alleen nog niet onder ogen zien. Het was tot dat moment altijd iets wat ik ontweek. Nu mijn omzet er onder leidde, moest ik die drempel over. Ik moest zelf meer op de voorgrond treden en mijn kennis delen. Doordat ik alleen communiceerde wat ik deed, leerden mensen mij niet kennen. Ze wisten daarom ook niet of ik hen kon helpen.

Ik heb de knop omgezet en ben meer van mezelf gaan delen op social media. Het schrijven van blogs heeft me veel positieve reacties opgeleverd. Ik kreeg eindelijk de klanten die mijn waarde wel inzagen en juist graag geholpen werden. Ik heb geïnvesteerd in een businesscoach die mij in korte tijd de handvaten gaf om met een duidelijk aanbod te komen. Ook heb ik geleerd om veel structuur binnen mijn onderneming te krijgen, meer omzet te kunnen genereren en slimme tools in te zetten. Deze kennis deel ik met mijn klanten en ze zijn me daar erg dankbaar voor. Het doet me heel goed dat ik mijn klanten nu zo goed kan helpen en dat ze dat ook zo ervaren. Samen sta je sterker

over mij

“Vanaf dat moment had ik een duidelijk doel;
ik word ondernemer!”

Ik kom op m’n fiets uit school en hoor de geluiden van het luchtpistool al uit de garage van m’n vader. Ik zeg zoals altijd gedag en vertel hem dat ik ook graag ondernemer wil worden. Hij vertelt me dat het niet altijd de gemakkelijkste weg is, maar dat hij voor geen goud terug zou gaan naar een baas. Vanaf dat moment had ik een duidelijk doel; ik word ondernemer.

Jaren later zit ik op kantoor en ik baal. Mensen vragen mij om in de avonduren een lager tarief te hanteren, ze onderhandelen over de prijs en bepalen mijn aanbod. Ik voel me ongelukkig. Waarom waarderen ze niet wat ik maak? Waarom gunnen ze het mij niet? Ik denk na hoe het zover heeft kunnen komen. Ik heb veel tijd gestoken in social mediaberichten en ik heb een mooie site met een overzichtelijk aanbod. Eerst mopper ik, maar dan hou ik me stil, want eigenlijk weet ik dondersgoed waar het aan ligt. Ik wil het alleen nog niet onder ogen zien. Het was tot dat moment altijd iets wat ik ontweek. Nu mijn omzet er onder leidde, moest ik die drempel over. Ik moest zelf meer op de voorgrond treden en mijn kennis delen. Doordat ik alleen communiceerde wat ik deed, leerden mensen mij niet kennen. Ze wisten daarom ook niet of ik hen kon helpen.

Ik heb de knop omgezet en ben meer van mezelf gaan delen op social media. Het schrijven van blogs heeft me veel positieve reacties opgeleverd. Ik kreeg eindelijk de klanten die mijn waarde wel inzagen en juist graag geholpen werden. Ik heb geïnvesteerd in een businesscoach die mij in korte tijd de handvaten gaf om met een duidelijk aanbod te komen. Ook heb ik geleerd om veel structuur binnen mijn onderneming te krijgen, meer omzet te kunnen genereren en slimme tools in te zetten. Deze kennis deel ik met mijn klanten en ze zijn me daar erg dankbaar voor. Het doet me heel goed dat ik mijn klanten nu zo goed kan helpen en dat ze dat ook zo ervaren. Samen sta je sterker

Nu leer je me echt kennen

Nu leer je me echt kennen

  • Mijn leven staat in het teken van ontwikkeling en genieten. Daarom analyseer ik graag hoe de afgelopen periode is gegaan en wat er beter kan. Ik geniet van groei!
  • Ik ben eerlijk. Ook tegen klanten, waardoor we betere resultaten behalen.
  • Ik hou van diepgang. Zowel in het leven als in gesprekken. Small-talk is dan ook niet mijn sterkste punt 🙂
  • Ook ga ik graag efficient te werk en gebruik daarvoor verschillende methoden en schema’s.
  • Ik ga positief door het leven. Ook bij tegenslagen vecht ik, totdat ik in rustiger vaarwater kom.
  • Ik ben niet bang aangelegd, wat helpt om door te pakken.
  • Rust is kenmerkend voor mij als persoon. Als je ontspannen bent, dan kom je vaak tot de beste ideeën.
  • Mijn leven staat in het teken van ontwikkeling en genieten. Daarom analyseer ik graag hoe de afgelopen periode is gegaan en wat er beter kan. Ik geniet van groei!
  • Ik ben eerlijk. Ook tegen klanten, waardoor we betere resultaten behalen.
  • Ik hou van diepgang. Zowel in het leven als in gesprekken. Small-talk is dan ook niet mijn sterkste punt 🙂
  • Ook ga ik graag efficient te werk en gebruik daarvoor verschillende methoden en schema’s.
  • Ik ga positief door het leven. Ook bij tegenslagen vecht ik, totdat ik in rustiger vaarwater kom.
  • Ik ben niet bang aangelegd, wat helpt om door te pakken.
  • Rust is kenmerkend voor mij als persoon. Als je ontspannen bent, dan kom je vaak tot de beste ideeën.

Mijn visie op websites

Je kunt een website ontwikkelen met verschillende doelen. Veel ondernemers zien een website nog als een soort visitekaartje, waar mensen de praktische informatie kunnen vinden. Sommige ondernemers zetten de website in om meer omzet te genereren. Dan is je website een marketingtool.

Als je echt wilt groeien met je bedrijf, dan is het noodzakelijk om je website onderdeel te laten zijn van je marketingactiviteiten. Je website wordt een geoliede machine, die jou werk uit handen neemt en extra omzet oplevert.

Social media mag daarbij niet ontbreken. Dit is namelijk de eerste stap om klanten te boeien en aan je te binden.

Ik geloof dat een ondernemer die van grote waarde kan zijn voor zijn klant, automatisch de juiste klanten aantrekt. Het is dan wel belangrijk om te delen hoe jij problemen oplost en waarom je dit op deze manier doet. Wanneer mensen je leren kennen, zijn ze eerder bereid om met jou in zee te gaan. Als je kiest voor een website als visitekaartje dan is de kans veel kleiner dat mensen die jou niet kennen, met jou in zee gaan.

 

 

 

Mijn visie op websites

Je kunt een website ontwikkelen met verschillende doelen. Veel ondernemers zien een website nog als een soort visitekaartje, waar mensen de praktische informatie kunnen vinden. Sommige ondernemers zetten de website in om meer omzet te genereren. Dan is je website een marketingtool.

Als je echt wilt groeien met je bedrijf, dan is het noodzakelijk om je website onderdeel te laten zijn van je marketingactiviteiten. Je website wordt een geoliede machine, die jou werk uit handen neemt en extra omzet oplevert.

Social media mag daarbij niet ontbreken. Dit is namelijk de eerste stap om klanten te boeien en aan je te binden.

Ik geloof dat een ondernemer die van grote waarde kan zijn voor zijn klant, automatisch de juiste klanten aantrekt. Het is dan wel belangrijk om te delen hoe jij problemen oplost en waarom je dit op deze manier doet. Wanneer mensen je leren kennen, zijn ze eerder bereid om met jou in zee te gaan. Als je kiest voor een website als visitekaartje dan is de kans veel kleiner dat mensen die jou niet kennen, met jou in zee gaan.

Als je me zou kennen, zou je weten dat..
  • ik veel lees over marketing, webdesign, lifestyle en ondernemen.
  • ik veel bezig ben met gelukkig zijn in het leven en dat ook ben 🙂
  • ik rangen en standen vreselijk vind en niet van spannende functie titels houd.
  • ik van positieve mensen houd, die doorzettingsvermogen hebben en zichzelf durven te zijn.
  • ik veel bewondering voor ondernemers heb, omdat ze vindingrijk zijn en het avontuur aangaan. Een ondernemer heeft toch iets wat anderen niet altijd hebben 🙂
  • afspraak bij mij ook echt afspraak is. Ik beloof niet te veel, dan kan het meevallen.
  • ik veel rust in me heb.

Wil jij weten met welke socialmediakanalen jij jouw ideale klanten het beste aantrekt?
En hoe je dat doet?

Als je me zou kennen, zou je weten dat..
  • ik veel lees over marketing, webdesign, lifestyle en ondernemen.
  • ik veel bezig ben met gelukkig zijn in het leven en dat ook ben 🙂
  • ik rangen en standen vreselijk vind en niet van spannende functie titels houd.
  • ik van positieve mensen houd, die doorzettingsvermogen hebben en zichzelf durven te zijn.
  • ik veel bewondering voor ondernemers heb, omdat ze vindingrijk zijn en het avontuur aangaan. Een ondernemer heeft toch iets wat anderen niet altijd hebben 🙂
  • afspraak bij mij ook echt afspraak is. Ik beloof niet te veel, dan kan het meevallen.
  • ik veel rust in me heb.

Wil jij weten met welke socialmediakanalen jij jouw ideale klanten het beste aantrekt?
En hoe je dat doet?