Er zijn vele redenen waarom mensen WordPress kiezen. Het is gemakkelijk te gebruiken, zelfs voor mensen zonder technische kennis.
Blog artikelen
Wat wil je vandaag leren?
Blog artikelen
Wat wil je vandaag leren?
Zelfkennis: een belangrijke eigenschap voor elke ondernemer
Zelfkennis is een belangrijke eigenschap voor elke ondernemer. Maar hoe leer je jezelf echt kennen als ondernemer? Hier zijn enkele tips:
Hoe ik de specialist ontdek in mijn klant
Ik merk dat klanten zelf soms nog niet helemaal bewust zijn van bepaalde kwaliteiten. Maar ik kom er al snel achter waarin ze uitblinken met deze methode.
Ik wilde ook altijd graag.. + stappenplan
Weetje hoe zonde het is als je dingen graag had gewild, maar nooit hebt gedaan? Jaag je dromen na, gebruik mijn stappenplan 🙂
De meest voorkomende fouten bij het maken van een website
Misschien ben je nu al bezig met een website of wil je een nieuwe website (laten) maken. Voorkom deze fouten 🙂
Je maakt van alleen een appel, geen appeltaart!
Ik dacht met een site een hele piet te zijn. Het is net als de appel in de appeltaart, wel het belangrijkste ingrediënt, maar niet het enige.
Leer beter schrijven
Je schrijft beter, als je meteen schrijft wat je denkt. Dan loopt een verhaal vaak net iets vlotter. Lees in deze blog hoe je beter leert schrijven.
Leer jezelf kennen, voordat je marketingkeuzes maakt
We kunnen met z’n allen wel heel spannend doen over marketing, maar het gaat wat mij betreft over de match tussen jou en je klant. De hulp die jij biedt om het probleem van je klant op te lossen. Als jij jezelf goed kent, zullen jouw marketingkeuzes veel beter...
Waarom je niets verkoopt met je slimme praatjes: maar wat werkt dan wel?
Wat mij opvalt, is dat mensen heel vaak moeilijke woorden en vaktermen gebruiken om te verkopen. Ook ondernemers doen dat. Terwijl de ander er geen kaas van heeft gegeten. De ondernemer (lees luchtfietser) denkt dat hij heel slim overkomt. Maar de persoon die straks...
85 tips die ik m’n klanten meegeef om hun website te verbeteren
Hoe frustrerend is het om te zien dat je website maar weinig oplevert, terwijl je er toch behoorlijk veel tijd en geld in gestoken hebt? Juist, ja! Daarom geef ik je 85 tips om je website te verbeteren, zodat deze jou meer gaat opleveren.
Coronavirus: het zal nooit meer hetzelfde zijn, maar ga kijken wat er nog wél mogelijk is
Het coronavirus is een ramp voor heel veel bedrijven. Het zet onze wereld compleet op z’n kop. In deze blog wil ik je helpen om creatief te denken en je handvaten te geven om met deze crisis om te gaan.
3 redenen waarom sociale media jou (nog) geen klanten opleveren
Ben je alweer druk bezig met klantopdrachten, mailtjes beantwoorden of je administratie bijwerken? En heb je social media onderaan of helemaal niet op je lijstje staan? Lees dan snel dit artikel
Klanten werven met koude acquisitie? Dat is niet te doen!
Iedere ondernemer heeft klanten nodig om te overleven, maar niet iedere ondernemer vindt het even gemakkelijk om (online) aan klanten te komen. Je wilt je product of dienst niet als een ouderwetse marktkoopman of viswijf schreeuwend aanbieden; ‘wie o wie’, komt dat zien’, ‘sla je slag’. Maar hoe kan het dan wel?
Waarom reizen belangrijk is voor mijn onderneming
Reizen is mij met de paplepel ingegoten. Mijn eerste vakantie was een roadtrip in eigen land met een oranje VW busje. Mijn vader had toen nog een grote snor en m’n moeder zo’n jasje met enorme schoudervulling. Mijn tweede verjaardag vierde ik in Amerika.
Ben je te druk voor marketing? Dat is een probleem!
Met een diepe zucht plof je op de bank, je zet je voeten op de poef en zegt tegen je partner: ‘Zo dat was me een dag’. Je laat je dag nog even aan je voorbijtrekken. Het was erg druk, maar je realiseert je ineens dat je wéér niet aan marketing bent toegekomen. Herken jij dit? Lees dan snel verder..
Misverstanden over SEO & SEA
Er circuleren nogal wat misverstanden over SEO en SEA die je op een dwaalspoor kunnen zetten. In deze blog lees je er een paar.
Hoe zet je Storytelling in voor je marketing?
Storytelling, je hebt er vast wel vaker van gehoord. Waarom storytelling zo belangrijk voor je marketing is? Lees het hier
Een webshop begin je niet zomaar even
Het lijkt zo makkelijk, verdienen aan je online winkel, maar het is hard werken! Lees hier waar je rekening mee moet houden
Van marketingstrategie naar contentkalender
Een ‘plan in de la werkt’ niet! Zorg voor een marketingstrategie die praktisch uitvoerbaar is én draag het uit met je medewerkers.
Hoe bereik je Generatie Z en Millennials met online marketing?
Generatie Z wordt nog wel eens over één kam geschoren met Millennials, maar er zijn grote verschillen, en die zijn ook van belang voor je online marketing!
Een website laten bouwen, waar moet je op letten?
Hoe pak je het ontwikkelen van een nieuwe website aan? Wat is een reële prijs en wat houdt een onderhoudscontract in?
Ik wilde het perfecte fullservice reclamebureau zijn
In mijn eentje een fullservice reclamebureau zijn: het bleek niet realistisch. Daar heb je een team voor nodig!
Waar moet je op letten bij het maken van een website?
Je bent net een eigen bedrijf begonnen en het eerste waar je aan denkt is een logo en een website.
7 tips voor het schrijven van een blog
Bloggen is een hele slimme manier om een betere vindbaarheid te creëren met je website op bepaalde onderwerpen.